CRM CRM .

CRM

بهترين نرم افزار crm ايران

در هيچ زمينه اي بهترين مطلق وجود ندارد. نرم افزار ها و خصوصا نرم افزار CRM استثنا نيستند. براي انتخاب بهترين نرم افزار CRM بايد در ابتدا انتظارات خود را از سيستم مشخص كنيد. چند كاربر داريد؟ چند مشتري داريد؟ در هر ماه چند مشتري جديد اضافه مي شود؟ مسير رشد شما چگونه است؟ برنامه ريزي هاي آينده ي شما در هر بخش چه مقدار رشد را شامل مي شود؟ بودجه ي شما چه مقدار است؟ آيا نرم افزارهاي اداري ديگري استفاده مي كنيد؟ آيا لازم است همه ي نرم افزار هاي شما باهم در ارتباط باشند؟ اين سوالات نيازهاي اوليه ي شما را به صورت خلاصه مشخص مي كنند. شما بايد استراتژي مديريت ارتباط با مشتري خود را تعريف يا به روز رساني كنيد، و سپس تصميم بگيريد كه كدام بخش هاي آن بايد توسط نرم افزار انجام شود. بهترين نرم افزار CRM كدام است؟ اين سؤال به دلايل زير اشتباه است: نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري كه سازمان الف استفاده مي كند براي شما مناسب نيست، چرا كه نيازها و شكل كسب و كار شما با اين سازمان متفاوت است. هميشه نرم افزارهاي گران قيمت يا نرم افزارهايي با قابليت هاي زياد مناسب شما نيستند. چرا كه شايد براي پيش برد اهداف تان، به تنها 30 درصد اين ابزارها نياز داشته باشيد. با انتخاب اين نرم افزار علاوه بر هدر دادن بودجه براي 70 درصد امكاناتي كه مورد نياز شما نيست، مسبب پيچيدگي در آن 30 درصد امكانات مورد نياز مي گرديد. پس بياييد شكل سؤال را كمي تغيير دهيم: بهترين نرم افزار CRM مناسب براي كسب و كار من چيست؟ زمان و هزينه انتقال از يك نرم افزار CRM به يك نرم افزار CRM ديگر، كمتر از هزينه خريد و راه اندازي نرم افزار سي آر ام نخواهد بود. در نتيجه انتخاب نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري مناسب براي شما، اهميت بالايي دارد. شما بايد بدانيد كه نرم افزار تا چند سال آينده پاسخگوي نيازهاي شما خواهد بود؟ پس مناسب ترين نرم افزار CRM چيست؟ براي پاسخ به اين سؤال بايد پرسش هاي زير را در كنار پرسش هاي ابتداي متن در يك كاغذ يادداشت و با جزئيات پاسخ دهيد:
  • اهدافي كه مي خواهم با خريد نرم افزار سي آر ام به آنها دست يابم چيست؟
  • چه واحدهايي در سازمان من بايد از نرم افزار براي رسيدن به اين اهداف مشخص استفاده كنند؟
  • به چه امكاناتي براي هر واحد جهت رسيدن به اين اهداف نياز دارم؟
  • در حال حاضر از چه ابزارها و زير ساخت هايي در سازمان استفاده مي كنم و آيا نياز به يكپارچه سازي اين ابزارهاي با CRM دارم؟ (مانند: شبكه كامپيوتري، نرم افزارهاي حسابداري، سيستم هاي تلفني، سامانه پيامكي، ايميل، وب سايت و...)
  • ميزان مشخص بودجه براي پياده سازي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري چه مقدار است؟
  • آيا من و يا پرسنل ديگر نياز داريم در مسافرت هاي كاري و يا از راه دور به اطلاعات CRM دسترسي پيدا كنيم؟
  • نياز به چه گزارش هايي از نرم افزار دارم؟

برچسب: نرم افزار crm، نرم افزار CRM رايگان، بهترين نرم افزار CRM، ويتايگر، ويتايگر 7،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۴:۴۳ توسط:سي ار ام موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :